تصویر ثابت

سهند دانلود

سهنددانلود♦♦♦www.sahanddl.ir

House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide – عنوان سوم از سری بازی های محبوب خانه ی هزار در می باشد که دارای سبک شی مخفی یا همان Hidden Object هستند . برای حفظ نسل بشر می بایست به خانه ی هزار در برگردید . ماری غول پیکر که از درون زمین آمده است ، در پی نابودی بشر می باشد . برای نابود کردن این موجود نیاز به سفر به چهار دوره ی مختلف زمانی دارید تا با جمع آوری عناصر مورد نیاز ، ماشینی را بسازید که قابلیت نابودی این موجود عجیب را داشته باشد .

 

تصاویر محیط بازی :

House of 1000 Doors 3 S2 s بازی فکری House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide House of 1000 Doors 3 S1 s بازی فکری House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide

 

caution بازی فکری House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password بازی فکری House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی فکری House of 1000 Doors 3: Serpent Flame With Guide لینک دانلود – 736.5 مگابایت

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها